שאלות ותשובות נפוצות



שאלות ותשובות – "אקדמיה ברשת"


 
היכן ניתן לצפות ולהתעדכן ברשימת ההרצאות?
ביומן השנה בקטלוג החינוכי בקישור: http://goo.gl/cRufwf.
קיימת אפשרות להוסיף את יומן אקדמיה ברשת ליומן גוגל שלכם על מנת להיות מעודכנים תמיד.
 
כיצד ניתן לצפות בהרצאה במקרה שלא נשלח קישור?
דרך האתר הראשי במשרד החינוך בקישור: http://edu.gov.il/owlHeb/Pages/academie.aspx.
במקרים שבהם המפגש הוא באמצעות מערכת סינכרונית WebEx (לרוב במפגשים בערב), יש לפנות למוקד תמיכה של .eTeacher
 
כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה?
להתקשר לתמיכה הטכנית בטל': 03-7554145
 
אילו פעולות נדרש לבצע לאחר הכניסה לסביבת השידור באתר משרד החינוך?
יש להיכנס לדף השידור וללחוץ על PLAY, בדומה לצפייה בסרטון וידאו ביוטיוב.
 
איזה ציוד נדרש על מנת להשתתף בהרצאה?
מחשב, חיבור לאינטרנט (עדיף קווי, מינימום רוחב פס 15MB), מקרן ורמקולים.
 
כיצד ניתן לבדוק את תקינות הציוד בבית הספר לקראת השידור?
יש לבצע בדיקה בקישור: http://edu.gov.il/owlHeb/Pages/hiddenPages/video.aspx
ולוודא שניתן לראות ולשמוע את הסרטון בצורה תקינה.
 
האם נדרש מחשב אישי לכל תלמיד על מנת לצפות בהרצאה?
לא.
 
האם נדרש אמצעי קצה על מנת להשתתף בפעילות בזמן ההרצאה?
אם ההרצאה משלבת פעילות עם כלים דיגיטליים (חידון, סקר, לוח שיתופי ועוד), תקבלו על כך הודעה מראש באמצעות ההנחיות המקדימות.
 
האם ניתן לצפות בהרצאה מכמה כיתות במקביל?
כן.
 
מתי נשלחות ההנחיות לנרשמים?
עם סיום ההרשמה מופיע דף תגובה, ובו פרטי הכניסה להרצאה – שמרו במקום נגיש! הנחיות אלו נשלחות בדוא"ל לקראת מועד ההרצאה (בדרך כלל יום לפני ההרצאה; בדקו גם בתיבת הספאם).
 
האם ניתן לצפות בהקלטה במועד אחר?
כן. הקלטות ההרצאות עולות לערוץ יוטיוב של אקדמיה ברשת ולקטלוג החינוכי כשבוע לאחר ההרצאה.
 
האם מתקיימות הרצאות גם לתלמידי ממ"ד / חינוך מיוחד / דוברי ערבית?
כן. במהלך השנה מתקיימות הרצאות לכלל המגזרים.
​​
תאריך עדכון: 11/01/2017
 ​
​​​​​​​