שאלות נפוצות

אוסף של תשובות לשאלות נפוצות בנושאים אדמיניסטרטיביים במערכת Moodle של משרד החינוך, לדוגמה – דרכי הצטרפות למערכת, חומרי הדרכה (קורס מדריכים וירטואליים) וכדומה. 






כאן תוכלו למצוא תשובות לשאלות נפוצות על אודות הצטרפות ל-Moodle ולקבל מידע נוסף ומידע כללי על המערכת.

1.    מי יכול לקבל שירותי Moodle?
תשובה: משרד החינוך נותן שירות למינהלים, אגפים ויחידות משרד החינוך השונות וכן לפרויקטים מיוחדים בבתי הספר (לאחר אישור בוועדה).
2.    למי ניתן לפנות על מנת להצטרף למערכת?
תשובה: להצטרפות של אגפים, מינהלים ויחידות המשרד בלבד יש לפנות למיקי אביאל בדוא"ל mikiav@education.gov.il.
לא ייענו מיילים שיגיעו מיחידים, מורים ומורי מורים בנושא תמיכה טכנית או הצטרפות. במקרים אלו יש לפנות לאגף, למינהל או ליחידה שאתם שייכים להם.
3.    באיזה דפדפן מומלץ לעבוד ב- Moodle?
תשובה: הדפדפנים המומלצים לעבודה עם מערכת Moodle (גרסה 3.1) הם Google Chrome
ו-Firefox עדכניים. להלן דרישות מינימליות של סוג וגרסת דפדפן:
 Firefox 25.0 ,Google Chrome 30.0 ,Internet Explorer 10 ,Safari 6
4.  היכן ניתן למצוא חומרי הדרכה להכרת מערכת Moodle?
תשובה: ניתן למצוא חומרי הדרכה בקורס "מדריכים וירטואליים". הקורס מכיל מדריכים ידידותיים ללמידה עצמית והכרת מערכת Moodle ניתן למצוא בקישור​:
חומרי ההדרכה מרוכזים בקורס במערכת Moodle. תוכני הלמידה בקורס מכילים הסברים, דוגמאות ומלווים בתצלומי מסכים. הקורס "פתוח לאורחים" ואינו דורש הזדהות.
5.    האם Moodle תומך בשפות נוספות פרט לעברית?
      תשובה: Moodle היא מערכת למידה עולמית שתורגמה לעשרות שפות. המשתמש יכול להתאים  באופן מקומי (במחשב שלו) את השפה של התפריטים והלחצנים המוצגים לו. ראו קורס "מדריכים וירטואליים" בסעיף 4 לעיל.
 
​​
תאריך עדכון: 19/11/2017
 ​
​​​​​​​