מעגלי תמיכה


משרד החינוך מספק שירותי תמיכה בכמה ערוצים לטובת מורים ותלמידים המשתמשים במערכת Moodle של משרד החינוך. בין השאר תוכלו למצוא תמיכה בנושא כניסה למערכת Moodle דרך דפי ההזדהות של המשרד, תמיכה במורים ומורי מורים של מרכזי פסג"ה ועוד.





כאן תוכלו למצוא מידע על אודות ערוצי תמיכה שונים הקיימים לרשות המשתמשים במערכת Moodle

1.       מדריכים וירטואליים – מדריכים ידידותיים ללמידה עצמית והכרת מערכת Moodle. לכניסה למדריכים 
       היכנס לקישור:  https://demo.lms.education.gov.il/course/view.php?id=769
2.    הד​רכה אונליין על מסכי מערכת Moodle - סיורים מודרכים:
•  ההדרכה נפתחת עם כניסה ראשונה לכל מסך, פעילות או משאב
•  במידה ותרצו להפעיל פעם נוספת את ההדרכה, לחצו על קישור "סיור מודרך" בתפריט העליון 
   השחור של המסך (מצד שמאל)​. 



3.       תמיכה בנושא כניסה לMoodle דרך מערכת ההזדהות המרכזית של משרד החינוך:
                        א.       איפוס סיסמה בשירות עצמי בלחיצה על "נתקלת בבעיה?" בעמוד ההתחברות (מתחת לכפתור         "כניסה" ו"שלחו לי SMS").
                        ב.       מוקד סיסמאות טלפוני של משרד החינוך:
פעיל בימים א-ה בשעות 8:00 עד 16:00, בטלפון: 6552* .

 
4.       תמיכה במורים ומורי מורים מרכזי פסג"ה
       מורים ומורי מורים המבקשים לקבל תמיכה טכנית בנושא התחברות ועבודה במערכת Moodle של מרכזי פסג"ה יכולים לפנות על פי הפירוט למטה לקבלת עזרה:
  •   שכחת את פרטי ההתחברות? פנה למוקד הסיסמאות בימים א-ה בשעות 8:00 עד 16:00, 
     בטלפון: 6552*.
  •    לא משויך לקורס? פנה למרכז הפסג"ה שבו אתה מנחה/לומד את הקורס.
 
5.       תמיכה במנהלי אתרי Moodle
                        א.       קבוצת מעשה – פורום מנהלי אתרי Moodle. לכניסה לפורום היכנס לקישור: http://demo.lms.education.gov.il/course/view.php?id=16​
                        ב.       קטגוריית "מנהלי אתרים" באתר ההדרכה: מכילה קורסים ללימוד עצמי וכן סביבות התנסות אישיות ב-Moodle. לכניסה לקטגוריה היכנס לקישור: http://demo.lms.education.gov.il/course/index.php?categoryid=1​​ 
תאריך עדכון: 04/09/2018
 ​
​​​​​​​