קורסי מיקרו-קרדיטציה

קורסי מיקרו-קרדיטציה מבוססים על מודל חדשני ללמידה עצמית מרחוק (MOOC) בקורסים מקוונים קצרים המתמקדים במיומנויות הוראה או בתוכן ספציפי שניתן ליישום. 
ניתן לבחור מ-100 קורסים במגוון תחומי דעת ותכני הוראה מתוך היצע היחידות שפותחו.
בדף זה תוכלו להירשם ולקבל מידע על הקורסים השונים.








•  מודל מיקרו-קרדיצטיה הוא מודל חדשני ללמידה מרחוק (MOOC).
•  הקורסים נלמדים בלמידה עצמית - בכל זמן ובכל מקום.
•  הקורסים מקוונים וקצרים -  בני 10 שעות.
•  הקורסים מתמקדים במיומנויות הוראה או תוכן ספציפי, שניתן ליישם בפרקטיקה.
•  הלומדים בוחרים אילו קורסים ללמוד על פי צורכיהם האישיים והמשתנים.
•  הבחירה מתבצעת מתוך היצע היחידות שפותחו - 75 קורסים במגוון תחומי דעת ותוכני הוראה.
•  ניתן להירשם לקורסים עד חודש מרץ של אותה שנת לימודים, ומייד לאחר אישור ההרשמה ניתן להתחיל ללמוד.


הרשמה לקורסים:

לרשימת הקורסים וקישור להרשמה לחצו כאן



צבירת שעות להכרה לגמול:

בכל שנת לימודים ניתן לבחור ללמוד עד 3 יחידות בנות 10 שעות כל אחת לצורך צבירת גמול של 30 שעות. יש לשאוף לסיים את הלמידה של קורס במודל מיקרו-קרדיטציה תוך חצי שנה מתחילת הלמידה, ובכל מקרה יש לסיימו עד סיום שנת הלימודים. אם למדתם בשנת לימודים קורס או שניים במודל זה ולא השלמתם 30 שעות כנדרש להכרה לגמול, ההכרה בשעות שנלמדו תישמר עד להשלמת 30 שעות ובמשך עד 3 שנים מלמידת הקורס הראשון. במהלך שנת לימודים אחת יוכרו לכם 3 קורסים לכל היותר במודל זה​.


מסלול ללא גמול:

עובדי הוראה המעוניינים ללמוד את המיומנויות ללא ביצוע מטלות, יכולים ללמוד את פרק הלמידה בלבד, מבלי שהשעות יוכרו לצבירה לגמול.
קישור למסלול ללא גמול לקורסי מיקרו-קרדיטציה - יעודכן בקרוב.


על מודל מיקרו-קרדיטציה ותהליך הלמידה:

פיתוח מקצועי משולב מיקרו-קרדיטציה מאפשר למורה לבנות מסלול למידה אישי המסתמך על הצרכים המשתנים, ובכך תומך בפרסונליזציה של הפיתוח המקצועי, מחזק את הזיקה בין הנלמד לבין הפרקטיקה, משפר את תהליכי הלמידה וההטמעה ויכול להוות בסיס לשיח פדגוגי בתוך קהילות מקצועיות לומדות. במסגרת הלמידה מתחילים בהקניה קצרה של תכנים ומיומנויות -בין שעתיים לשלש שעות למידה ושאר הזמן מוקדש ליישום ולפיתוח המיומנות הנלמדת בכיתה ולשיתוף עם עמיתים​.


מה אומרים המורים?   

• 83% מהמורים לא למדו לפני כן את המיומנות שבה עסק הקורס לפני כן באופן פורמלי.
• 91% מהמורים העידו כי הלמידה סייעה להם בתכנון הפעילות בכיתה.
• 97% העריכו שיתמודדו בעתיד טוב יותר עם האתגר שבו עסק הקורס.
​​​​
​​
תאריך עדכון: 13/11/2019
 ​
​​​​​​​