שלושת המעגלים ליישום תכניות ופעולות של אליפות הסייבר הישראלית





מעגל ראשון - הענן החינוכי
 
פורטל המרכז את כלל השירותים והתכנים הדרושים לקיום תרבות אירגונית ופדגוגית מתוקשבת בבתי ספר. 



  • הענן החינוכי הוא פורטל המרכז את כלל השירותים והתכנים הדרושים לקיום תרבות ארגונית ופדגוגית מתוקשבת בבתי ספר.
  • הענן החינוכי מספק תכנים, מידע ושירותים הנדרשים לקיום תהליכי הוראה ולמידה של האליפות. 
  • הענן החינוכי מציג מידע פורמלי בתחום הלמידה המתוקשבת בבית הספר – מסמכים, הנחיות, פרסום קולות קוראים, פיתוח מקצועי, תוכניות להפעלה בבתי ספר ועוד.
  • הענן החינוכי מציג מידע תפעולי – מדריכים מקוונים למשתמש לשם הפעלת התוכנית, תהליכי הפצת המידע והטמעתו.

אתר אליפות הסייבר
  • כתובת האתר skillz-edu.org​
  • האתר מרכז את כלל הפעילויות המתקיימות במסגרת אליפות הסייבר וכן פעילויות לימודיות המשתמשות בפלטפורמה של אליפות הסייבר. 
  • האתר כולל הסברים על הפעילויות וכניסה לפעילויות השונות.


 

 מעגל שני - מוקדי תמיכה טלפוניים
 
המנהלת מספקת שני מוקדים מרכזיים במענה טלפוני לתמיכה תפעולית וטכנית. 






מוקד סיסמאות -  הגישה של משתמשי מערכת החינוך לסביבות העבודה הדיגיטליות מתבצעת בהזדהות אחידה אישית באמצעות פרטי זיהוי וסיסמה שהופקו על ידי משרד החינוך. תמיכה בהפקת בסיסמאות ניתנת על ידי משרד החינוך באמצעות מוקד הסיסמאות, מזכירות בית הספר והשירותים העצמיים להפקת סיסמה. 

פנייה למוקד סיסמאות של משרד החינוך בטלפון  *6552. הזינו למערכות המשרד כתובת דוא"ל ומספר טלפון נייד ותוכלו להכנס לשירותי המשרד באמצעות SMS וללא צורך בזכירת שם משתמש וסיסמה!

מוקד תמיכה - פנייה למוקד התמיכה של אליפות הסייבר בטלפון 03-6225395 ימים א'-ה' בין השעות  17:00-8:00

בכל שאלה ניתן לפנות גם בדוא"ל skillzSupport@taldor.co.il  



מעגל שלישי - מערך תמיכה טכנו-פדגוגית 

מפקחים/ממונים/מדריכים מחוזיים
ספקי אפליקציות התחרויות
תוכן דיגיטלי






התוכן הדיגיטלי מפותח בהתאם לצרכי התחרויות ומונגש לבתי הספר לקראת מחנות האימונים.



צוות אליפות הסייבר

להלן אנשי קשר המטמיעים את אליפות הסייבר באגף טכנולוגיות ומידע.

איש קשר​​ טלפון נייד דוא"ל
חני קליין 050-8867568 Hani2797@gmail.com​


תאריך עדכון: 13/12/2018
 ​
​​​​​​​