מעגלי תמיכה






כאן תקבלו מידע לגבי שלושת מעגלי התמיכה העומדים לרשותכם לשם פתיחה ושימוש מיטבי ביישומי הענן. 
שלושת מעגלי התמיכה הינם:
1. במעגל הראשון: סיוע עצמי ברשת באמצעות המידע המונגש כאן
2. במעגל השני: קבלת תמיכה טלפונית
3. במעגל השלישי: קבלת תמיכה והדרכה בבית הספר ממדריך מחוזי  
 
 ​המידע המוצג כאן נועד לשימושם של:
 1. רכז התקשוב / מתאם המחשוב – בדגש על סיוע טכני בתהליך הרישום והתחברות לסביבות
 2. מורים – המלצות לגבי השימוש בסביבה לצרכי הוראה, למידה והערכה

פירוט שלושת המעגלים ליישום תכניות ופעולות של סביבות ענן לחינוך: 


מעגל ראשון - סיוע עצמי ברשת באמצעות המידע המונגש כאן










המידע המוצג כאן הינו של ספקי הסביבות (גוגל ומיקרוסופט) ומטעמם. לנוחותכם הכנו רשימה של קישורים שימושיים לנושאים השונים:

קישורים שימושיים לסביבת גוגל לחינוך (Google G-Suite for Education):

סביבת הרישום והתמיכה של גוגל לחינוך בקישורים הבאים הינה בשפה האנגלית (בימים אלו גוגל פועלת ליצירת סביבה בשפה העברית). לאחר הרישום ופתיחת הסביבה את הפעילות הלימודית בתוכה ניתן כמובן לקיים בעברית:


קישורים שימושיים לסביבת מיקרוסופט אופיס 365 לחינוך (Microsoft Office 365 for Education):






מעגל שני - מוקדי תמיכה טלפוניים 
המוקדים מספקים תמיכה טלפונית לרכזי תקשוב/מתאמי מחשוב בנושאים טכניים הנוגעים להקמה ולהפעלה של סביבות ענן לחינוך – גוגל, ואופיס 365








​​שם המוקד​ ​ אמצעי קשר
תמיכה טכנית office 365 - חברת יוביטק​ ​           ​              support@eduil.org​​
תמיכת הזדהות אחידה  ​ ​                    ​   מוקד סיסמאות *2556​​
 









מעגל שלישי - מערך תמיכה טכנו-פדגוגית 
קבלת תמיכה והדרכה בבית הספר ממדריך מחוזי המומחה לסביבות ענן











ראו פרטי התקשרות עם בעלי תפקידים במחוזות ופיקוח ארצי בתקשוב בעמוד זה: 
​​​​​​​​​​​​​
תאריך עדכון: 28/11/2018
 ​
​​​​​​​